Italská společnost „Bratři Bonetti" byla založena roku 1965 v Miláně jako autodílna a opravna vozidel. Tato firma se také zabývala konstrukcí závodních monopostů "Monza" a terenních vozidel s dieselovým motorem. Roku 1974 vznikl pod jménem „BONETTI F75" první prototyp zemědělsko-pracovního vozidla s pohonem všech čtyř kol, klasika mezi terenními vozidly - tuhý žebřinový rám, tuhé nápravy, odpružení listovými péry a tlumiče pružení. Paralelně k tomu se také spouštěl vývoj konceptu „BONETTI F80", vozidla se stejnou charakteristikou, primárně však pro komunální využití.
Stávající výrobní prostory jíž nedokázaly pokrýt vzrůstající potřeby výroby a proto v roce 1982 společnost přesídlila do nových, kapacitně větších, výrobních hal ve Vignate na předměstí Milána. Jako výsledek nových technických poznatků (převodovka uložená v olejové lázni,synchronizované řazení apod.) vznikl v roce 1984 „BONETTI F100", který nahradil model F80. Po téměř dvaceti letech byla produkce těchto úspěšných vozidel završena inovovaným nástupcem úspěšné řady. Nový - vylepšený model navázal na verzi N1G, N2G a MO a byl nabízen v rozšířené výbavě s celkovou hmotností nad 3,5 t.
V roce 2001 po dlouholetém vývoji, plánování a díky zkušenostem nabytých z předchozích modelů, přichází na trh nový model „BONETTI FX100/35E5" s technickými inovacemi - např. posilovač řízení s variabilním účinkem, sekvenční spojka převodovky aj.
Více se o modelu „BONETTI FX100/35E5" dozvíte v katalogu.